پارس میکاپ

آموزش میکاپ و گریم

پارس میکاپ

آموزش میکاپ و گریم

مدل شنیون بسته 5

مدل شنیون بسته (5) مجموعه : آرایش صورت و زیبایی

مدل شنیون بسته (5)
مدل شنیون بسته دخترانه  
مدل شنیون
مدل شنیون بسته (5)
مدل های شنیون بسته زنانه
مدل شنیون بسته (5)
مدلهای شنیون
مدل شنیون بسته (5)
شنیون بسته دخترانه و زنانه
مدل شنیون بسته (5)
مدل شنیون
مدل شنیون بسته (5)
عکس مدل شنیون
مدل شنیون بسته (5)
 
 

یک تکه شکلات در روز باعث حفظ زیبایی شما

یک تکه شکلات در روز باعث حفظ زیبایی شما مجموعه : آرایش صورت و زیبایی

یک تکه شکلات در روز باعث حفظ زیبایی شما

محققان می‌گویند:‌ در روزهای آفتابی برای پیشگیری از مضرات تابش اشعه UV، خوردن شکلات، موثرتر از کرم و لوسیون‌های ضدآفتاب عمل می‌کند.
طبق نتایج حاصله از تحقیقات اخیر که در مجله تغذیه نیز منتشر شده، شکلات به نحو شگفت‌انگیزی می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب عمل کند. برای این کار نیازی به پخش کردن شکلات بر روی پوستتان ندارید، بلکه تنها یک تکه از آن را در دهان خود گذاشته و از خواص مفید آن که داشتن پوستی نرم و بدون چین و چروک است بهره‌مند شوید.
تحقیق
در این تحقیق به دو گروه از زنان مقداری کاکائو با درجات متفاوت فلاوونوئید داده شد. این دو گروه طی سه ماه از کاکائوها مصرف کردند و در نهایت محققان به این نتیجه رسیدند که زنانی که تحت رژیم فلاوونوئید بالا قرار گرفته بودند نه تنها پوست آن‌ها به طور قابل توجهی نرم و مرطوب شده بود بلکه در برابر تابش اشعه UV ، ‌به راحتی دچار سوزش و قرمزی پوست نمی‌شد.
لازم به توضیح است، آسیب‌های اشعه UV جدی است و کودکان بیش از دیگران در معرض آسیب هستند.
اکنون دانشمندان معتقدند، افزودن شکلات تلخ و غنی به برنامه غذایی روزانه می‌تواند راهی موثر و حتی مطمئن‌تر از استفاده از کرم‌های ضدآفتاب در برابر مضرات اشعه UV باشد.
نتایج
نتایج حاصله از تحقیقات صورت گرفته بر روی این دو گروه از زنان،‌ حاکی از آن بوده زنانی که بیش از 329 میلی‌گرم کاکائو در روز مصرف کرده بودند، جریان خون در پوست آن‌ها افزایش یافته و باعث رطوبت و در نتیجه سلامت بیشتر آن‌ها گردیده و پوست آن‌ها منقبض‌تر، نرم و ضخیم‌تر شده بود.
 
رطوبت حفظ شده درون پوست به مقدار زیادی باعث نرمش و انعطاف‌پذیری آن می‌شود و پوست‌های زبر و خشن نیز که اکثر اروپایی‌ها با آن مواجه هستند با پیروی از یک رژیم سرشار از آنتی‌اکسیدان و شکلات تلخ غنی از فلاوونوئید،‌ برطرف می‌شود.
 

آشنایی با انواع کرم ها


آشنایی با انواع کرمها
    
کرمهای مرطوب کننده:
 این کرمها از سه طریق می توانند رطوبت پوست را تأمین نمایند برخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلد کرمها) ، برخی کرمها حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارند، برخی از کرمهای مرطوب کننده حرفه ای (مانند هیدرازن لانکوم) سیستم آب رسانی دارند و مرتب آب به پوست می رسانند.
کرمهای ضد آفتاب :
این کرمها حاوی موادی به نام فیلترهای ضد اشعه UV  هستند که اشعه مضر فرابنفش خورشیدی را از طریق جذب نور و یا تفرق و انعکاس آن تضعیف می کنند و مانع از آسیب رساندن آن به پوست می شوند. میزان کارایی یک فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددی به نام SPF  نشان داده می شود.مفهوم این عدد افزایش مقاومت پوست  در برابر قرمز شدن در صورت استفاده از فراورده ضد آفتاب است.برای مثال اگر پوست بدن  شما بدون استفاده از فراورده ضد آفتاب  مثلاً پس از 10 دقیقه قرمز شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با SPF=15  پس از 150 دقیقه قرمز خواهد شد.
کرمهای روز و کرمهای شب : تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنها است تفاوت آنها در این است که کرمهای روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرمهای شب حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مفید برای پوست است . تا در طول شب بر روی پوست مانده و تأثیر خود را ظاهر کنند.
 
www.babanoel.com        

رژلب برای خوردن نیست !

رژلب برای خوردن نیست ! مجموعه : آرایش صورت و زیبایی

رژلب برای خوردن نیست !

متاسفانه درصد بالایی از رژلب‌ها دارای مواد اکسیدآهن، پلی اتیلن و دی‌اکسید تیتانیوم هستند و خطر ابتلا به سرطان‌های ریوی و سینه هنگام استفاده از آن بالاست.
دکتر حمید رضا آبایی متخصص پوست ومو در مجله زیبایی نوشت: رژلب، به عنوان اولین ابزار آرایشی و بهداشتی شناخته شده است و تا به امروز همچنان مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد. رژلب‌های شیمیایی که امروزه مصرف بسیار زیادی دارند، دارای سرب زیادی برای ماندگاری رنگدانه هستند.
سرب ماده‌ای است سمی که از طریق پوست جذب می‌شود و برای بدن بسیار ضرر دارد.
متاسفانه درصد بالایی از رژلب‌ها دارای مواد اکسیدآهن، پلی اتیلن و دی‌اکسید تیتانیوم هستند و خطر ابتلا به سرطان‌های ریوی و سینه هنگام استفاده از آن بالاست.
 
ترکیبات مضر
فرمالدئید که در خیلی از محصول‌ها مثل رژلب، لاک ناخن و.. یافت می‌شود، باعث التهاب و تحریک پوستی و درصورت تماس مزمن باعث ضعف عمومی می‌شود. رنگ‌های شیمیایی متعددی که در محصول‌های مختلف به ویژه محصول‌های زیبایی و آرایشی مصرف می‌شود، می‌تواند درصورت رعایت نکردن استانداردهای خاص، مشکل ساز باشد. گاهی این رنگ‌ها برای ایجاد رنگ خاصی با هم ترکیب می‌شوند که علاوه بر عوارض پوستی، می‌تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار می‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ماده غذایی مقداری از آن مستقیما نیز وارد بدن شود.
 
مواد تشکیل دهنده رژلب
اگرچه مقدار هر یک از این مواد در ساخت رژهای لب متفاوت است، اما مواد اصلی تشکیل دهنده انواع رژلب به این شرح است:
موم: موم به دلیل حالت‌پذیری زیادی که دارد، به عنوان عنصری شکل‌دهنده در رژهای لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیبی از سه موم را می‌توان در رژهای لب یافت: موم زنبور عسل، موم گیاه کندلیلا و موم کارنابا که از برگ‌های نخل برزیلی گرفته می‌شود و گران‌تر از بقیه موم‌ها است.
روغن: روغن کرچک، روغن نباتی، لانولین و روغن معدنی در تهیه رژهای لب استفاده می‌شوند. همچنین کره کاکائو نیز از اجزای تشکیل دهنده رژها است.
موم و روغن از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده رژلب هستند و حدود ۶۰ درصد وزن آن را شامل می‌شوند.
مواد سمی موجود در برخی رژلب‌ها
سرب: عوارض سرب در صورت استفاده غیر مجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب و خورده شدن آن شامل ناباروری، کم‌خونی، عقب ماندگی ذهنی و سرطان است.
قطران زغال سنگ: به عنوان رنگدانه برای رنگ‌آمیزی رژهای قرمز استفاده می‌شود. این مخلوط سمی درصورت بلع باعث تهوع، سردرد و سوزش پوست می‌شود.
رنگ‌های دریاچه‌ای: استفاده از رنگ‌های محلول در آب دریاچه‌ها (که در اثر واکنش‌های شیمیایی، گیاهان و سنگ‌های موجود در رودخانه‌ها به وجود می‌آیند، بسیار سمی و سرطان‌زا هستند که باعث تحریک پوست و ایجاد سرطان‌های پوستی می‌شوند.
خوشبوکننده‌ها: این نوع عطرها به دلیل دارا بودن ترکیبات شیمیایی، می‌توانند التهاب، خشکی و ترک‌خوردگی لب‌ها را باعث شوند.
بر اساس آمار جمع‌آوری شده، صرف نظر از جذب پوستی مواد آرایشی، زنان در طول زندگی خود حدود ۲ کیلوگرم رژلب را می‌بلعند که خطر ابتلا به سرطان‌های ریه و سینه را در زنان به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.
اکنون که به مواد تشکیل دهنده رژلب‌ها پی بردید، موقع انتخاب آن بیشتر دقت کنید و رژلبی را برگزینید که تا حد امکان حاوی ترکیبات طبیعی باشد و مواد سمی در آن به کار نرفته باشد.


تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت به همراه عکس

تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس مجموعه : آرایش صورت و زیبایی

تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس
آرایش 2012-مدل آرایش موهایتان حقایق بسیاری را درباره ظاهر، شخصیت و نوع زندگیتان بازگو می کند. مدل مو نماد شخصیت است. مدل آرایش مو می تواند حقایق بسیاری در مورد زندگی روزمره شما بازگو کند. موهایتان حالات درونی شما در لحظه های مختلف را بیان می کند. اگرچه همه ما سلیقه های شخصی در مورد نحوه آرایش موهایمان داریم، بازهم قوانین اساسی در مورد نحوه آرایش مو بر اساس نوع صورت وجود دارد. صورت های گوناگون و ویژگی های آنها حتی اگر شما عاشق آخرین مدل های مو هستید ممکن است این نوع مدل مو و آرایش مو برای صورت شما مناسب نباشد. این نوع صورت شما است که معین می کند چه نوع مدل مویی برای شما مناسب می باشد.
   
صورت بیضی شکل: نوع صورتتان به شما این اجازه را می دهد که هر نوع مدل مویی را که می پسندید انتخاب کنید. پیشانی و چانه صورت بیضی شکل در تناسب کامل با یکدیگر هستند. برای همین هم موهای بلند و هم موهای کوتاه بسیار به شما خواهد آمد.   پارس ناز:برای دستیابی به یک صورت باریکتر سعی کنید موهایتان را به صورتتان بریزید. موهایتان را از وسط باز کنید و به صورت حلقه های فر بر روی صورتتان بریزید. حالت موی فر در انتهای موها و در سمت چانه باعث بیشتر نشان دادن گردی صورت شما خواهد شد.  
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس   افرادی که صاحب این نوع صورت هستند می دانند که فک و پیشانی شان بسیار پهن به نظر می رسد. اغلب موهای کوتاه برای این نوع صورت بسیار مناسب می باشد. جدا کردن یک دسته موی ضخیم و جدا، برای این نوع صورت انتخاب مناسبی می باشد برای اینکه مو در قسمت بالایی پرپشت به نظر می رسد و باعث محو شدن خطوط پهن چانه و فک می شود.  
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس   اگر شما پیشانی پهن و چانه بلند دارید بایستی موهایتان را در زیر چانه تان جمع کنید. این کار باعث می شود تا تناسب صورتتان حفظ بشود. همچنین چتری مو می تواند برای پوشاندن پهنی پیشانی مناسب باشد.اگر اعضای صورت شما مانند بینی تان درشت می باشد می توانید این ویژگی را با پرپشت نگه داشتن مو کمرنگ کنید.   موهای صافی که از وسط (فرق) باز شده است باعث می شود که بینی درشت تر به نظر برسد. این موضوع در مورد چتری بلند نیز صادق می باشد. اما موهای پرپشت برای رفع این مشکل مناسب می باشد. های لایت های روشن نیز برای این نوع صورت مناسب است.  
تناسب مدل آرایش مو و مدل آرایش صورت + عکس   اگر صاحب گردن بلند و قشنگی هستید از آن بهره ببرید. این کار را می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب انجام دهید به طور مثال با موهای کوتاه اما اگر گردن شما کوتاه می باشد و می خواهید که موهای کوتاهی داشته باشید با استفاده از موهایی که بلندی آنها از سمت جلوی مو به سمت پشت مو افزایش یافته می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.          عکس هایی از جدیدترین مدل های آرایش عروس (عربی)
  روش های مهم برای ماندگاری آرایش بر چهره
  درمان آسان و مفید برای دفع شوره سر